Alla inlägg den 6 april 2012

Av jenny - 6 april 2012 21:21

Har haft jättefin skärtorsdag & långfredag med maken. God mat, kvalitetstid utan tv, och sovmorgon tillsammans.

    maken kom hem med rosa bubbel som påskgåva, gillas!

 

Skärtorsdagmiddag blev fläskfilé med sparris, rom & hollandaisesås

       Spännande smaker, gott & lagomt.

Dessert blev en fantastisk chokladmousse+ganache med cognac & färska bär, mums!

  Jag älskar när maken pysslar i köket   Mycket manligt  

Vacker kväll med stor måne som blickade ner....

      

Idag har vi sovit länge, slappat hela dagen, haft lite tvättstuga, och så mera mat...Lax under parmesantäcke, tillsammans med nudlar, purjolök, palsternacka & morot....Också gott!

  

Jag är proppmätt och väldigt nöjd med min helg, imorgon & på söndag ska det jobbas ihop lite extra pengar....22 timmar storhelgsOB, det tackar jag för.

Fortsatt trevlig påsk på er!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards