Alla inlägg den 25 april 2012

Av jenny - 25 april 2012 09:07

Jag har:

 Haft tjejsnack med Maria.Träffat Farsan.Kramat Valter.

   

Kört den fullpackade bilen på vår tjej-roadtrip. Lyssnat på sjuka historier såväl som poppat gamla fina bitar. Skrattat.

Druckit kall bärs i en snödriva. Poserat vid en erigerad snögubbe. Åkt skidor. Skrattat.

         

Ätit god mat. Druckit Fireball.Spelat spel.


Suttit på fjälltoppen med en Mintu&Oboy i handsken & njutit av finaste flickorna i världen & en hel drös gamla historier.

 

Jag har åkt lift nedför & trott att jag skulle dö. Jag har blivit dragen på After-ski.Jag har levt om, jag har levt ut.

Jag har sovit skitdåligt. Jag har blivit förkyld.

Jag hann med att äta lunch med Linda & Molly  Milly ska det vara =) och vi inspekterade vila djur i trädgården.

    

Jag har sjungit med i så många bra låtar, både tillsammans med brudarna & ensam i bilen på väg hem.

  Jag kom hem till vissna blommor & trasig diskmaskin, men också till världens bästa make som hade lagat go´middag & som gav mig en väldigt efterlängtad kram...

Jag är älskad. Jag älskar.

Min själ dansar samba, även om jag blev hemma från jobbet idag med värkande kropp, rinnande näsa & en hosta som smakar skit, verkligen....

Jag har haft en sjukt trevlig helg med mina fina tjejer...

Hur var er helg?


Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards