Alla inlägg den 9 april 2012

Av jenny - 9 april 2012 18:15

Efter sovmorgon, go´frukost med bacon & äggröra, och ett långsamt uppvaknande till ledig dag nr 1, så hoppade vi i trucken!

Turen gick till NetonNet i Uppsala och inhandlande av en länge efterlängtad tv till barnens rum. Vidare Lekplaneten för diverse andra grejer, vi har ju en Lilleman som blir 6 år imorgon, och kalas med tårta blir det i helgen.

  Nu har de anlänt för pappa-veckan!

         Barnen delar rum, men det funkar jättebra! Varsin loftsäng med plats under för skrivbord, byrå & prylar i mängder =) Finns det hjärterum, finns det stjärterum!

 I hallen grönskar det så fint i riset....   

 Likaså i vardagsrummet     Ute är det tristare...& kallt som tusan! Ingen vår ännu....

I köket behövdes mera ljus, så ny(gamla) gardiner åkte upp idag....Varde ljus!

  

Nu blev jag bjuden på godis ur barnens påskägg, som jag har suktat efter hela förra veckan...Yummi!

 

Syrrans  vackra flicka Michelle blev ju hela 10 år häromdagen, fundilurar på vad jag ska skicka till Norrland...

  Stort grattis till mosters stolthet, jag älskar dig vackra barn   

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards