Alla inlägg den 16 april 2012

Av jenny - 16 april 2012 10:42

Skott i nacken. Efter att de anhöriga fått rå om honom en stund. Det finns ingen rättvisa. Men kanske att det skulle kännas lite bättre.

Hela mitt inre vänds ut och in när jag ser honom. Jag känner hat mot en människa jag, tack och lov, aldrig har träffat.

Jag kan inte ens ana hur de efterlevande offren känner sig.

Han kliver in i en specialbyggd säkerhetsal och börjar med en hälsning som direkt för tankarna till en annan misslyckad individ, som iaf hade vett att avsluta sitt patetiska liv....

Nu ska han sitta där i 10 veckors tid, och hävda sin oskuld, förklara sitt handlande, sin massaker på de riktigt oskyldiga...Barn & ungdomar, på väg ut i livet....Mördade, chanslöst nermejade av en galning.

Hur mycket ska detta kosta, och vem får betala? Hur mycket ska de anhöriga måsta utstå?

Jag mår illa av alltihop.

 

Jag hoppas att vad det nu är som styr universum, ger oss alla styrka....Mod att ta sig igenom denna fruktansvärda tid av återupplevnad av de mest horribla brotten på lång tid.

ABB: Du är en vidrig människa & jag hoppas att du ruttnar i helvetet!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards