Alla inlägg den 30 april 2012

Av jenny - 30 april 2012 19:10

Slappning på hög nivå, solsken bjöd på promenad, balkonghäng bjöd på hämtmat, Bolagstur bjöd på nyheter...På skivspelaren snurrar U2´s Joshua tree....Livet är soft...

        grannen flaggar för Kungen.

  

      

Helt godkända öl, lättdruckna & kalla, Perfekt!

    

Favoriterna, räkor & lax.

  

Nu vänder vi på skivan och lyssnar vidare, maken har korkat upp en flaska rosé...

Skål, & trevlig Valborg!

Av jenny - 30 april 2012 14:00

Lyxade idag & unnade mig själv 2 timmar hos frissan...Lite fler slingor, lite färre kluvna toppar & en uppsättning med gotta för håret.

          

Nöjd & glad, med lite lättare barr på huvudet, jag har ju en hästman...Eller som frissan sa: " Ja, det är litegrann som tagel"

Klippa ofta, inpackning 1 g/v och behålla lite längd på håret....Bara att fortsätta att spara nu då....Lite kortare, men mycket friskare!

Man kan klicka upp bilderna men då får man mina rynkor på köpet =)

Av jenny - 30 april 2012 13:09

Eftersom jag har en grymt bra administratör på jobbet så lyckade jag jobba i helgen. Kroppen trött som en åldrings, hosta från helvetet, så jag fick halvera mina grispass för att orka. Det fixade hon åt mig och jag är SÅ tacksam! Istället för 7.30-20 fick jag jobba 7.30-14 & sen hem och ner under filten och vila igen...Sköönt!

Maken & barnen har skött markarbetet här hemma med tvätt & matlagning så jag har bara haft det slappt och skönt.

Helgen i bilder:

Denna lilla söta tjej kom på besök med sina föräldrar, makens bror & kvinna     vilket resulterade i makens Pommes duchess med rostbiff, hemma-bea & kantarellstuvning, mumma! Synd att värdinnan bara satt & gäspade, tur att gästerna hade förståelse =)

       Eftermiddagspromenad i blek vårsol på strandpromenaden i Sigtuna, till Våfflan för en mjukglass, årets första!

      Fadern lär upp sonen, bakning stod på schemat, Lilleman är ofta med & lagar mat, vill vara som pappa =)

  

En fin helg, och nu väntar en fin vecka, förkylningen har börjat släppa så nu får jag sova på nätterna istället för att sitta upp och hosta...3 arbetsdagar innan ledig helg...Ljuvliga vårkänslor svallar, jag mår fint i själen   

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards