Direktlänk till inlägg 12 november 2009

En hondjävuls psykiska problem....

Av jenny - 12 november 2009 09:39

Jag är ungefär 1 gång/månad en fruktansvärd person...Slutade med minipiller för ett tag sen & har väl fått ett hiskeligt humör....Jag känner mig helt psykiskt slut i huvudet, & den som råkar illa ut är såklart min sambo... Jag vrider & vänder på allt han säger eller gör, jag analyserar allt in i minsta detalj, jag slår i dörrar, jag fräser & bråkar, eller så blir jag helt iskall mot honom...

Förra gången blev jag paranoid & fick för mig att han var otrogen & den här gången har jag fått för mig att han väntar ut mig så att han "äntligen" ska få bli singel igen.....

 

Det här är alltså en helt fantastisk man som gör allt för mig, som överöser mig med kärlek & ömhetsbevis i vardagen hela tiden...En man som friade 1½ månad efter att vi träffats, som tittar på hus med mig, som är ringmärkt med mig, som pratar babynamn med mig....Som planerar hela sitt liv tillsammans med lilla mig....Som älskar mig mest av allt på jorden...Min man....

Han håller jag på att plåga livet ur....Jag måste va dum i huvudet alldeles....

 

Måste ju vara hormonerna i kroppen som är alldeles galna men vad i hela fridens dagar ska jag göra åt saken? Snälla, tips tack, innan jag fullständigt har knäckt oss....

  

 

 
 
lyckans smed

lyckans smed

12 november 2009 09:58

Känner igen mig alldeles för mycket i det du skriver.. *rodnar*.. Det är inte bra att modifiera med kroppen, jag har aldrig kunnat stoppa i mig hormoner. Läs på lite om sköldkörteln på scandlab.com Tycker du att det stämmer på dig ska du be din läkare att ta ett prov på sköldkörteln. Visar det inget tar du kontakt med scandlab och gör deras test i stället som har större säkerhet..
All lycka till dig...

http://www.lyckosmide.se

 
Monica

Monica

12 november 2009 21:56

Hormoner är fantastiska! Våra män är mer än fantastiska! F påpekar att jag kommer oroa ihjäl mig (och honom) om jag inte slutar leta upp saker jag ska oroar mig för! Idag är det t.ex jordens undergång som kommer ske 2012 precis som filmen (jag bör alltså bunkra upp mat i skafferiet)! En annan dag så oroar jag mig över att bli lämnad på förlossningen för att jag kommer vara så ful och äcklig! Såg filmen Paranormal activity och jag VET att spöket bor i garderoben i sovrummet! Jag säger bara att hormoner är fantastiska...Nu går vi och kramar våra män lite extra!

http://moan83.blogg.se

 
jenny

jenny

13 november 2009 09:29

Åh Monica....Skönt att höra om fler galningar därute...Du skriver bra & jag ler varje gång jag läser nåt från dig, Stort tack för det! Ikväll ska jag laga god middag åt min man & kanske slänger jag in en massage också =)

http://jennylind76.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Terese M

13 november 2009 20:00

Hälsokost säljer piller som heter "Femal", du får ta dem några veckor innan man känner resultat men de är guld värda. De har vunnit flertal priser! Kram kram

 
jenny

jenny

14 november 2009 10:42

Terese: Ok, är de dyra eller? Och vad för priser har de vunnit då? Är ju så dålig på att ta piller jag...Glömmer hela tiden....Men tack för tipset =) Kramis

http://jennylind76.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Erika.S // Sundsvall

17 november 2009 19:29

Jag känner oxå igen mig och läste upp det du skrivit för min sambo å han sa: -Du MÅSTE skriva å berätta om Femal Balans! Ser att en tjej redan har rekommenderat dom å jag gör desamma, SKILLNAD SOM NATT Å DAG! Å eftersom du verkar vara lika rädd om din kärlek som jag är om min så tycker jag att du ska rusa iväg å köpa. Kostar 219 för en förpackning å från början äter du 4 om dan så då går det nog en förp/mån. Efter en mån äter du bara 2 per dag å då räcker det såklart längre.. Efter 2 mån ska man märka skillnad men jag märkte redan efter 1 (kanske för att jag var rabiat??) å nu märker jag knappt av hormonerna! Så himla skönt, är ju inte särskilt roligt att bete sig som en bitch mot den man är som mest rädd om.. Lycka till nu! :)

 
jenny

jenny

19 november 2009 09:45

Erika S: Ok, ja, jag ska faktiskt kolla upp de där pillrena för om det funkar så är de ju guld värd =) Tack för tipset!

http://jennylind76.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 2 februari 2016 19:17

Här i Trollebo avrundades  2015 med korvgrillarlunch och vedstapling med kidesn innan de åkte till sin mor för firande i stan. Vi fortsatte kvällen med god mat och lugn och ro, här råder raketförbud pga hästgårdarna omkring oss, såå skönt!      ...

Av jenny - 30 december 2015 17:56

Dags att summera detta år, det bästa året på länge. Och nu handlar det här om mitt år, inte Sveriges år, vilket inte var lika kul. Januari: Spenderade mesta delen av januari ett hav av flyttkartonger, men belöningen kom sista helgen i januari, då...

Av jenny - 17 december 2015 13:05

Ingen fälld älg i helgen heller...Vår lilla sessa gjorde nog sitt jobb, men lyckan uteblev.       Mina små darlings    Fick iaf massor med kvalitetstid med min favoritmänniska, syster yster     Och Farsan som var noga med att det sku...

Av jenny - 8 december 2015 20:08

Sen sist har jag hunnit med att julpynta hela huset, och maken fixade utebelysning.         Älskar att vi har vårat eget paradis på landet, ett eget hus med egen flaggstång att julpynta...Jag nyper mig fortfarande i armen ibland..Äntligen ha...

Av jenny - 24 november 2015 21:46

Från de trevande orden " skulle kanske skaffa en egen jakthund" till " hon heter Karro" gick svinfort! Sitter på fredagen och käkar middag, dricker lite vin och diskuterar för och nackdelar med valp vs unghund, i vårat fall hade vi precis fått ett ...

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards