Alla inlägg den 9 januari 2011

Av jenny - 9 januari 2011 17:38

Jobbhelg tenderar att bli tung & trist & lång....Så är även denna då jag fick nån form av akut nackspärr/ryggkramp igår....Mådde riktigt dåligt av all värk, men kämpade mig igenom passet ändå, 7-16.....Min härliga kollega Cattis gav mig massage 2 gånger under dagen & när maken hörde om min smärta så överraskade han med ett upphällt hett bad & levande ljus i badrummet när jag kom hem    

 

Efter det var middagen klar, potatisgratäng med helstekt fläskfile´så det var bara att äta & njuta =)

 

Resten av kvällen spenderades i soffan med vetkudden runt axlarna, några Panodil i magen och som avslut innan läggning lite Voltaren gel på ömmaste området.

Idag har jag varit rätt ok faktiskt & det är jag tacksam över...

 

Så helgens positiva tankar är att jag har fina kollegor som bryr sig om mig, en underbar make som älskar mig och lyxen att ha badkar =)

 

Jag älskar att bada! Verkligen alltså....Kalla dagar, eller dagar med värk av olika slag...Ett hett bad gör susen på en gång, addera levande ljus som enda lyse och tystnad alternativt skön avslappnande musik & lugnet är totalt....Ljuvligt!

 

Nu blir det en god kopp kaffe och sen hoppas jag på ett samtal från älskade syster, det var alltför länge sen vi pratade nu...Hon kalasar just nu med resten av Familjen hos Söta Joel, vår idag 20-åriga kusin vitamin, Grattis  Lillen  

  

 

Önskar er en härlig söndagkväll!

Puss & kram //J

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards