Alla inlägg den 24 januari 2011

Av jenny - 24 januari 2011 12:21

Varit hemma från jobbet i helgen....Spenderade halva förra veckan med att dricka Treo & knapra Alvedon, tung i huvudet såväl i kroppen...Kändes som om jordens förkylning var på gång...Orkade till slut inte utan kröp under täcket & sov bort helgen...Till ingen nytta...Lika trött, men med mer ryggont efter all vila....suck...

Går på jobbet imorgon igen & se om det vänder snart...Åt nåt håll.

 

Andra symptom jag har haft är såna som jag längtar efter...Graviditetssymptom...

Men efter ett grav-test idag så får jag nog skylla dålig hy & trötthet på sol-brist & den molande värken och ömma brösten kan ju vara ägglossning, som faktiskt stämmer rätt bra i tiden....Så schemalagd umgänge kanske ger ett bättre resultat på nästa grav-test =)

 

Lika gott att det inte var nåt nu, då jag ännu inte lyckats fimpa ciggen ännu, och dessutom är i gång med att leta outfit för en rolig grej i februari, som definitivt kommer bjuda på alkoholhaltiga drycker, mer än så kan jag inte skriva ut här....

 

Har fixat med bank & försäkringar nu också, så våran gemensamma ekonomi börjar bli väldigt ordningsam.. Och snart, mycket snart kommer den efterlängtade lönen, äntligen! Januari är verkligen en pissmånad, så låååång!

 

SATS ska få sig ett besök, ska kolla upp priser på träningskort osv....Nu är det dags...Igen =)

Simma i vassen eller känna sig bekväm till sommaren, ingen svår fråga egentligen.

 

Håret är ett kapitel såhär års också...Längden börjar ta sig, så nu är det färgen...Mörkbrunt eller några slingor...Eller rent av lite rödhårig igen? Hade nästan jämnt rödbrunt hår förut, och trivdes ju med det...Blont blir det inte igen iaf, även om det var skoj ett tag....


Nä, nu ska jag ner i tvättstugan, sen blir det nog en sväng till Smycka för att skissa på vigselringen...Våran juvelerare måste vara den yraste nånsin och vi har haft svårt att ta oss dit, men idag blir det...Nog...   =)

Firar ju snart bomullsbröllop, 1 år med hjärtat mitt...14/2 alla hjärtans dag, vår dag =)   Härligt med kärlek, blir mer & mer kär i min man, det är så det ska vara.

Tjing!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards