Alla inlägg den 27 januari 2011

Av jenny - 27 januari 2011 10:10

Pratade med en gammal vän, som precis som jag sliter inom vårdyrket...Hon sa att hon längtade efter solsemester med drink i handen...Ja du, jag med.

Känns som en evighet sen jag kände solen värma, sand mellan tårna och en känsla av total & fullständig avkoppling....     

                   

mmmm, Gran Canaria är underbart det, men svensk sommar är ju också helt underbar.....

                                  

Som vanligt kan man klicka för större bild.....

  

Av jenny - 27 januari 2011 07:53

Det bästa med denna jobbvecka, som innehåller 3 kvällar på raken & en sen en dag, är min man. Som häromkvällen överraskade med scones och igår när jag kom hem, möttes jag av det här i köket:

                      

            

                 En smarrig, jäkla räk & kräft-macka!! Tack Darling    

Nu längtar jag till ledig helg med maken, som tyvärr börjar bli hängig....Men vi ska nog orka kocka god mat & avnjuta god dryck....Lite shopping ( äntligen!) och mycket ta-dagen-som-den-kommer....Underbart!

                                                 

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards