Alla inlägg den 17 januari 2011

Av jenny - 17 januari 2011 11:40

Ska idag innan kvällspasset hinna med en föreläsning på Uppsala konsert & kongress...Eftersom jag är usel på att hitta så ska jag få åka med jobbisar från arbetsplatsen...Puuuh! Jag skulle nog inte hitta dit annars & om jag skulle hitta dit så skulle jag väl inte hinna hitta en parkeringsplats innan föreläsningen var över..

 

Blir skoj iaf, han som har föreläsningen är han som har jobbat med gänget bakom Elvis-föreställningen i Glada hudik....Intressant =)

 

Lördagen spenderades i sthlm city på söder...Ett par bira med vänner på Gröne Jägaren var precis vad vi behövde...Karaoken hoppade vi över dock, bra beslut =)

Söndagen var härligt lång, i mysbrallor på soffan, filmer & chips & kärlek   


Nu, ny vecka med jobbhelg, barnen kommer ikväll, hoppas de är friska nu.

Peace out // J

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards