Alla inlägg den 26 januari 2011

Av jenny - 26 januari 2011 12:08

Åh, nu är det länge sen igen....Måste ha Familjetid snart...Saknar dom så jag blir tokig ibland....Tur att jag alltid fotar & filmar lite när vi väl ses, så att jag kan kika lite när saknaden är för stor. Lilleman Valter när han bara kröp:



  Om någon vet hur man vrider bilden, hör av er & lär en okunnig =)


Puss till mina långt borta   

Av jenny - 26 januari 2011 10:43

Var ju hos guldsmeden häromdagen & gjorde äntligen klart vår beställning!

 

   Typ så har vi tänkt...


Men.... så ringer guldsmeden igår & det är trassel med just de återförsäljarna som vi hade valt ringmodell ifrån...suck....


Åkte ner igår innan jobbet & det var tur att det blev trassel för nu ska guldsmeden istället sätta ihop en helt egen modell, skena & infattning, som ser nästan likadan ut (lite mer öppen fattning för ljusinsläpp..) och dessutom blev det typ 1000 spänn billigare =)


  

Finslipning =)


Så, inför vår bomulls-bröllopsdag så kommer den fina, fina diamanten att äntligen sitta i en ring, såsom hjärtat sa när han friade med stenen för 2 år sedan.... 


Foto på den omskrivna Ringen kommer så fort vi har fått hämta ut den =)

Peace// J

Av jenny - 26 januari 2011 10:07

Jobbade kväll igår, till 21...Lång väg hem sen, trött & jäklig...Hade dessutom haft med mig en inskolning vilket faktiskt gör att man jobbar annorlunda...Man liksom stannar upp och tänker till över varför vi har vissa rutiner osv....Alla borde ha inskolningar lite då & då....

 

Iaf, kommer in hemma & det doftar underbart! Maken har bakat scones & dukat upp för kvällsfika.

 

   (lånad bild dock, orkade inte ta fram kameran...)


Åh, va mysigt det är att ha en så omtänksam människa i sitt liv...Han gör allt för mig....Fick förresten somna till en timmes rygg-kliande, jag fullkomligt älskar att bli kittlad på ryggen.....Kärlek   


Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards