Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av jenny - 4 oktober 2011 11:13

Så var den här igen då....Dagen då allt förändrades för 9 år sedan. Dagen då det tog slut.

 Vår älskade mamma, vår klippa.

Jag saknar dig, alla dagar, men ändå är denna dag värst.

Allt jag skulle vilja dela med dig, prata med dig om, få råd om...Det ligger bara kvar i mig & snurrar...Alla dina kloka ord, din tröst & dina kramar skulle jag behöva...

Jag sänder massor med kärlek till dig & känner tacksamt din närvaro idag.

Jag älskar dig.

 

Av jenny - 4 oktober 2011 10:13

På en måndag, lyxade vi till det, jag & Pernilla...Åkte in till Sthlm & satte oss på Friday´s.

  

God mat, gott vin & en superhärlig tjejkväll!

Att bara få sitta & surra skit i ett par timmar med en god, gammal vän som känner en utan & innan, det är underbart. Själen dansar.

Idag däremot är jag lite skakis....Vinet gav mig en baksmälla tyvärr....Urrk idag...Av andra skäl också...

En långpromenad i det vackra vädret gör kanske susen....

 

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards