Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av jenny - 16 oktober 2011 16:50

Jättehärlig dag idag! Solen har strålat & fast det bara är 8 grader Så har det varit varmt i tjocktröja & halsduk...Helt underbart med sådana dagar. Laddar energi inför jobbveckan.

Mysig tjocktröja & nya skor på fötterna    Varm själ idag!

Genom linsen idag fann jag dessa fina motiv, sommaren som hänger sig kvar litegrann:

  Rosa rosor

  Gula rosor

  Orangea rosor

  & så naturligtvis röda rosor....Alla lika vackra & doftar fantastiskt....

Jag bjuder även idag på lugg-bilder & hår-längds-bilder, det växer så det knakar:

      Uppsatt i tofs & ändå ser man att det går åt rätt håll, jippie! Nästa sommar är det nog alldeles bra längd.

  Längtar redan efter nästa ledighet dock, har sovit bort denna helg känns det som....Laddar nu för jobbhelg kommande lördag & söndag, & det känns ju som alltid sådär skoj....

  Trevlig söndagkväll till er!

Av jenny - 16 oktober 2011 10:27

Fast jag går från & med igår i nya skor. Från Ellos. Kom i kartong att hämtas ut på Coop.

Ok då, ni får se dom igen:

        Bilden är lånad från Ellos.se   

Dom var sköna & lagomt lite för stora, sådär att jag kommer få plats med raggsocka i också.

Vi var ju på stockholmsmässan i Älvsjö igår...Inte att rekommendera faktiskt. Barnen ville inte ens från början & redan där borde vi ha tänkt om. Mässan i sig bjöd mest på pooler, värmepumpar, persiennrengörare, ång-mopp, bastutunnor, el-teknik av olika slag & korv.

Fast vi åt lunch på Burger Shop. Gråa chicken nuggets som vi alla var lite rädda för att tugga & svälja ner....Urrrk.

Hemmakvällen bjöd på god mat, en gammal klassiker, Margits fläskfilé med potatisgratäng.

Pirates of the caribbean & soffmys med lördagsgodis....

Fredag kväll somnade vi 22 & igår var vi nog uppe till 22.30 WoW. Snark.

Vi är så trött allihopa så det har varit så skönt att bara softa hela helgen....Just nu sitter barnen i köket & pysslar & jag & maken sitter med varsin laptop i knäet i soffan.

Chillar liksom.

Lagom liksom.

Trevlig söndag på er!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards