Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av jenny - 8 augusti 2011 09:48

Äntligen kom augusti! Denna härliga månad då sommaren dröjer sig kvar fast den där riktiga hettan har lagt sig.. Jag tar fram höstens färger i garderoben, och lägger undan allt det där riktigt somriga...Boots, scarves, skinnjackan....Senapsgult, brunt & beige får samsas med klassiskt svart. Underbart!

Helgen bjöd som lovat på grillat & vinmys på fredagen, tidig kväll dock då vi alla hade jobbat hela veckan....Sov i gäststugan i sovsäckar, vilket barnen tyckte var supermys...Jag däremot fastnar när jag snurrar i sovsäcken, ligger inte bra alls borta & vaknade med en trasig rygg.

Jag måste börja träna ordentligt igen. Men först får det nog bli ett besök hos en kiropraktor...

Ska jobba ikväll, och jag hoppas ryggen håller ihop, är svag i vissa lägen & snabba vändningar... Får ta det lugnt helt enkelt....

Lördagen blev väldigt molnig, så när männen tog barn & hund med på sjön så tog jag & Emma bilen till Västerås för en god caffe latte & lite shopping, väldigt mysigt!

Blev tyvärr ingen trip till sthlm på kvällen, hade varit skoj att se alla stolta pride-deltagare festa lös, men men...En annan gång.

Nu på lördag redan ska jag & maken fira min födelsedag tillsammans med Jörgen & Emma i huvudstaden. Vi tänkte oss en mysig italiensk restaurang, med god mat & dryck & trevligt sällskap, ser fram emot det.

Dax att förbereda för jobb, ha en skön dag!  Puss  

      Såhär startade min födelsedag i fjol....Älskade maken fixar så mys jämt!

Ovido - Quiz & Flashcards