Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av jenny - 19 augusti 2011 11:42

Nya färger, färre länkar...Just det, ni vet vilka ni är! Ni som inte hade skrivit nåt sen ifjol, typ...

Ni som jag har kilat in till nu & då för att kanske få läsa nåt nytt, och blivit lurad av...Snuvad på skvaller =)  Hör av er om ni börjar blogga igen...

I övrigt är mitt humör i botten idag, min make har mage att också han sluta med nikotin & då är det tydligen mer synd om honom än mig....Karlar!

Mitt ego klarar bara av att tycka synd om mig själv just nu, så det blir lätt kortslutning i hjärnan när nån vill ha mer uppmärksamhet än mig. Klart jag tycker att han är duktig & jag är impad av att han bara helt enkelt hakade på mitt nikotinstopp, helt utan för-pepp.  Vi är duktiga!

Kaffet var gott idag, tills grannen bestämde sig för att ta sin morgoncigg på balkongen, när jag satt & njöt av sommarbris & frisk luft....Suck....

Jaja, that´s life!

 

Ovido - Quiz & Flashcards