Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av jenny - 15 augusti 2011 12:18

Har några bilder, inte från middagen, men firande i övrigt.... Jag fick ett jättefint hänge till mitt Thomas Sabo-halsband, som matchar mina fina örhängen & såklart vigselringen:

så fin & så rätt      

Och så fick jag ännu ett smycke från min favorit-serie Rock by Sweden, ett armband:

             stilrent & coolt! 

Han kan mina favotriter älsklingen för parftmen var också klockren, DKNY´s nya äpple....

         Super-duper-doft! Loves it  

Jag har världens bästa make, en underbar helg är till ända, champagnelyxandet är över för denna gång =)         

  Jag är en lycklig 35-åring!

             Tjing!

Av jenny - 15 augusti 2011 08:46

Jag överlevde! Jag är nu 35 år & 1 dag gammal.... Ända sen jag var liten så har jag haft nån sorts tänk eller rädsla för att jag ska dö ung. Före 35 typ. Men inte idag heller så jag ska nog sträcka den gränsen ett tag till då! Konstigt det där, hur man alltid tror att det värsta ska hända en, men att det bästa aldrig kan hända en...?

Har haft en fantastisk helg med maken & 2 go´vänner. Middagen var underbart god ( som sist...) & vädret jätteskönt & härligt.  När jag kollade Fejjan igår blev jag så rörd av alla fina, söta grattis-hälsningar som alla härliga människor runt omkring mig ( på olika sätt) hade skrivit i min logg. Ni är så fina allihopa!

Tack så otroligt mycket för en sjukt fin helg, massor med kärlek fyller mitt hjärta idag  

Jag har som tidigare sagt även fimpat nu ( igen....) Inte en cigg sedan i lördagskväll.

Nu har jag bredvid mig Allen Carr´s bok Äntligen icke-rökare. Får klamra mig fast vid den ett tag nu, skulle jag tro.... Det handlar mest bara om viljan, och jag vill nu. Jag vill att det bara var 20 år av mitt liv som gick till cigg, och sen gick det över...

Det jag är mest rädd för är viktökningen, men jag får väl köra mat-dagbok & träning samtidigt då & se om det överhuvudtaget finns nåt samband mellan rökstopp & fetma.

Wish me luck!

Ikväll ska jag jobba ett par timmar, mellan 14-20 & sen är det ledigt en vecka!

 

Ovido - Quiz & Flashcards