Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av jenny - 9 augusti 2011 09:35

Jobbar kväll igen, sen 2 dagspass & sen är jag långledig igen. 11 dagars semester. Vila.

Jag har fortfarande ont i ryggen, men kämpar på...Tack vare fina kollegor så kan jag ta de lite lättare lyften, de lite enklare uppgifterna. För det är ett tungt jobb vi har.

Hann in på Gränby köpcentrum innan jobbet igår, fyndade ett par byxor & en stickad tröja för 150 bagis, härligt med billig shopping!

Funderar på en IKEA-sväng innan jobbet idag, får se hur det blir... Skönt att bara slappa också.

Funderar även på hårets öde....Är ju utväxt på gång med mitt barr, och nu är det såå tråkigt! Nån sorts mellanlängd, nån sorts brun-röd-dassig färg helt utan lyster...Trist helt enkelt. Kanske lite färg eller slingor kan liva upp? Försöker intala mig själv att nästa sommar kommer det vara bra längd iaf, bara jag låter bli saxen.... Kliar i fingrarna ibland....

Nä, usch & fy....Vilket tråkigt inlägg!

Återkommer en annan dag ist....

  Såhär kort var håret ifjol...

  och såhär kort året innan...

  och såhär såg det ut -08, med extensions....

Har inget riktigt nytt kort på längden nu, men ungefär såhär   

Väx, väx, väx!

Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards