Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av jenny - 18 augusti 2011 19:54

Alla fina hejja-på hälsningar glädjer mig. Jag är inne på dag 5 rökfri, & det går bra. Lite gruvsamt är det när jag tänker långt fram som tex nästa helg då vi ska hem & gå på SundsvallOpenTrot med familj & vänner, och de flesta åtminstone partyröker.... Jaja, det tar jag då =)

Härliga semestervecka jag har! Gör mest ingenting på dagarna förutom lite pyssel, nån maskin tvätt, idag blev det visst 6 maskiner....Men bara planlöst driva fram såhär otvunget till nåt... Härligt!

Imorgon är det redan fredag. Jag är sjukt sugen på surströmming i helgen då det är premiär, vi får se om jag kan lura nån rackare att joina mig på lite illaluktande delikatesser....

Tror jag ska ta en tur med kameran imorgon, & sen hämta kidsen tidigare från fritids & dagis.

Taco-fredag är iaf planerad redan, så vi har lite att pyssla med innan pappan kommer hem, och i helgen är jag sjukt sugen på att ta mig ut i skogen, kanske hitta nån svamp, men bara iaf få känna doften av träd & mossa....Vi får se vad som sker.

Nu ska jag se sista avsnittet av Sommar med Ernst!

Önskar er alla fina en underbar helg också! Puss  

  Liden i fjol....Fantastisk utsikt!!

Ovido - Quiz & Flashcards