Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av jenny - 11 augusti 2011 20:58

Hade tagit semester så jag skulle bli långledig från imorgon & i 11 dagar, men jag tog på mig ett arbetspass på måndag igen för det var alldeles kaos på bemanningsfronten nu. Det gör mig inte så mycket...1 pass på 11 dagar kan jag bjuda på =)

Så nu har jag helg alltså. Längtar tills på lördag då vi har bokat bord på Dolce vita, där vi var ifjol på min födelsedag också, fast i år får vi sällskap, blir skoj som attans det!

För tre år sedan såg det ut såhär i mitt liv....Champagne & vattenpipa med JockePonken.

Känns som ett helt liv sedan....Så mycket som har hänt...Oj oj oj....Tiden går så fort.

Jag blir 35 på söndag. 35. Det är rätt mycket det. Fast lite. Beroende på liksom... Bäst att göra det bästa man kan, så att säga =)

Mitt liv är fantastiskt, jag är lyckligt lottad. Underbar make, härliga bonusbarn, ett jobb som jag trivs på med roliga kollegor, och faktikst "bara" 35 mil hem till resten av mitt liv....Familjen, & då måste jag flika in ett grattis till söta kusin Anna som fyller 27 år idag, & mina fina vänner.

Jag saknar er ofta, och längtar efter er så fort jag åker "hemifrån" igen.

          Bilder från Valters dop ifjol.....

      G-fest -08

Anna på Lisse-fest -08        Båt-tur med brudarna -08

      Maria först & sedan jag tog en tur till Sundsvall tattoo för lite färg, hösten -08

Jag & Majsan   så kom Darlingen min med kärlek till mitt liv     Ja, tusan vad det händer grejjer på 3 år...

Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards