Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Bara värk, inget klokare....

Av jenny - 31 augusti 2011 16:57

Mina visdomständer växer i omgångar...Små framstötar med ett par månaders mellanrum... Får ofta ont i typ 1 dag och sen går det över....Inte denna gång dock.

Först fick maken åka akut till tandläkaren i måndags & tisdags, pencillin & en halv rotfyllning to be continued... Idag fick jag ringa för en akut tid imorgon....Smakar skit i käften! Var är inte kul att ha i munnen...Fy f-n alltså....

  Och då har vi inte ens pratat ekonomi.... Inte bara gör det skitont & är skitläskigt att gå till tandläkaren, det är skitdyrt också! 

Skit! Helt enkelt....

Återkommer en annan dag ist....Wish me luck....

 
 
Monica

Monica

31 augusti 2011 23:04

Hej hopp! Vid klara behandlingar så tar ni tandvårdsförsäkringen, jag betalar 35 kr i månaden, betalar alltså inte för vanliga undersökningar när jag går dit och inte för akuta fall! Tandblekning och annan skönhet när det gäller tänderna kostar! Kram

http://moanochmolly.bloggagratis.se

jenny

1 september 2011 18:37

Ja, det får nog bli så, för det här blir dyrt det =( huga huga.... Kan bli att jag kostar på en blekning nästa sommar, bara för att det är så snyggt & för att jag är värd det när jag inte röker längre =) Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 2 februari 2016 19:17

Här i Trollebo avrundades  2015 med korvgrillarlunch och vedstapling med kidesn innan de åkte till sin mor för firande i stan. Vi fortsatte kvällen med god mat och lugn och ro, här råder raketförbud pga hästgårdarna omkring oss, såå skönt!      ...

Av jenny - 30 december 2015 17:56

Dags att summera detta år, det bästa året på länge. Och nu handlar det här om mitt år, inte Sveriges år, vilket inte var lika kul. Januari: Spenderade mesta delen av januari ett hav av flyttkartonger, men belöningen kom sista helgen i januari, då...

Av jenny - 17 december 2015 13:05

Ingen fälld älg i helgen heller...Vår lilla sessa gjorde nog sitt jobb, men lyckan uteblev.       Mina små darlings    Fick iaf massor med kvalitetstid med min favoritmänniska, syster yster     Och Farsan som var noga med att det sku...

Av jenny - 8 december 2015 20:08

Sen sist har jag hunnit med att julpynta hela huset, och maken fixade utebelysning.         Älskar att vi har vårat eget paradis på landet, ett eget hus med egen flaggstång att julpynta...Jag nyper mig fortfarande i armen ibland..Äntligen ha...

Av jenny - 24 november 2015 21:46

Från de trevande orden " skulle kanske skaffa en egen jakthund" till " hon heter Karro" gick svinfort! Sitter på fredagen och käkar middag, dricker lite vin och diskuterar för och nackdelar med valp vs unghund, i vårat fall hade vi precis fått ett ...

Ovido - Quiz & Flashcards