Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av jenny - 6 oktober 2008 21:55

Hade en djävulsk skitdag på jobbet idag...Bröt ihop fullständigt två gånger, och har nu bestämt mig...På onsdag när vi har möte på jobbet kommer jag att säga ifrån mig allt ansvar vad det gäller Tes - dataprogrammet vi jobbar efter..Jag har tragglat med den här skiten i 5 månader nu, inget blir mer optimalt, inget blir säkrare, jag har samma jävla skitlön som de andra, kanske bara lite mer magkatarr...Nu är det nog!

Från och med nästa vecka, ska jag också komma på jobbet, ta en papperskopia på de arbetsuppgifter jag har blivit tilldelad, gå ut till mina vårdtagare och göra ett bra jobb för dom...När dagen är slut ska jag strimla mina papper i dokumentförstöraren och i och med det glömma jobbet när jag går hem för dagen..Jag ska bara göra det jag absolut måste och inte ett jota mer =)

Nu är det slut på att drömma om jobbet ( jag har haft medarbetarsamtal, och åkt kälke med tanter på nätterna...) och jag ska också bara kassera in min lön den 27:e som alla andra gör..Vem vet, nu kanske jag också orkar jobba extra och tjäna lite mer pengar =)


Jag har fått namnsdagshälsningar idag, det tackar jag för, och jag fick sällskap på en kvällspromenad efter middagen idag, mycket trevligt =)

Nu ska jag hoppa i säng och försöka att inte sova över imorgon igen..


By the way...Ni har väl inte missat kanal 5´s underbara serie Färjan? Jag skrattar så jag kiknar ur alltså...Underbara människor i en underbar miljö, I fucking love it!! Heja Håkan, Anita och alla andra unikum, ni rockar!


Ciao!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards