Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av jenny - 17 oktober 2008 16:01

Nu är kamerabatteriet färdigladdat och jag har lagt in bilderna från gårdagens tattoosession..Här kommer några =)


Han börjar med att rita upp lite...

 Kändes bra så vi körde på det =)


stor koncentration rådde...


den som säger att det är smärtfritt ljuger!


ja, det blir typ såhär...


Vill ha lite blommönster och det fixar världens bästa Ernie =)


Helarm på gång =)


Ja, kära vänner, såhär långt kom vi på 1 timma och 1000 spänn, jag ska tillbaka 4: november för att lägga i färger & skuggningar, och sen fortsätter vi väl ner mot handen =)

Jag är skitnöjd, om än lite stel idag, men det är det såå värt =)

Nästa på tur är Maria, då åker kameran också med =)

Nu ska jag taktikvila inför kvällens festligheter, jag önskar er en skön fredag!

Ciao!

Av jenny - 17 oktober 2008 12:58

...sitter på kontoret idag...igen... Jobbar vid datorn så det är rätt skönt för armen att vila, lär ju säkert få några törnar ikväll ute på krogen så det är bra att vila upp sig innan...Jag är skitnöjd med tatueringen och jag längtar tills jag får fortsätta...Jag ska blogga och lägga ut lite bilder ikväll efter jobbet, det är flera som är nyfiken, men tänk på att det är ett "work in progress"

Ikväll blir det som sagt utgång, Linda har bangat, hon ska spara pengar och gadda sig hon med =) Det smittar ju av sig det här!

Nu ska jag jobba på så jag får gå hem snart, skriver mer sen...

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards