Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av jenny - 24 oktober 2008 19:24

Jag har fan inte ens fredag idag...Jag har typ tisdag eller nåt....Jobbat så himla hattigt nu så jag har halkat ur rytm alldeles...Men, det ÄR fredag...Och jag städar...Pysslar, sorterar gammalt skit, dammar *host*, ja, sysselsätter mig helt enkelt....Egentligen är jag jättesugen på att va med nån....Ha en skön filmkväll, bara mysa...men så är INTE fallet...Näe, jag grejar på här hemma, alldeles alena..Det enda som gör mig glad ikväll är Sebastien Tellier´s låt Divine...Jättekonstig, men jättebra oxå =)

Det var Frankrikes bidrag i Eurovision song contest...var det nån som sa...

Har jobbat idag, ska alltså även jobba imorgon & på söndag...Ja, näe, det är väl bara att gno på då....Nu ska jag skura toaletten!

Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards