Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av jenny - 11 oktober 2008 21:54

Lördag kväll...Jag & Linda har suttit på Bishop´s och druckit vin (jag alltså, Linda drack pepsi)Och ätit mat, jag Ceasarsallad, Linda nachos =)

Mycket mysigt måste jag säga, men i takt med att klockan gick och människor rullade in så blev det allt svårare att höra vad vi sa till varandra så vi gav upp och åkte hem, nöjda & glada =)

Nu ska jag hoppa i säng, sova lite, börjar jobba klockan 7 imorrn och jag har druckit vin så jag måste sova ruset av mig, hehehehe =) 2 glas =)

Saknar nån ikväll, som håller om mig och myser på mig...men det kanske går över...Vi får hoppas på det..annars blir det jobbigt det här...

Usch...Nu yrar jag lite...

Näh! Har inget vettigt att skriva iaf så nu loggar jag ur!

Ciao!


Ps.Var det nåt jag skulle berätta? Känns som så, men jag är för trött nu...Vi tar det en annan dag =) Puss på er! Ds.


Ps2. Jo ,jag kom på det! Skulle bara säga att jag fick en TV & DVD av underbara underbara Jonas igår =) Coolt va? Han är världens bästa Josan, the one & only, Love u always, Man! Det var nog det jag skulle säga, annars återkommer jag igen =) Ds2.

Av jenny - 11 oktober 2008 18:41

Detta blir ett kort inlägg, jag ska ner på stan med Linda och käka och ta ett glas rött..Jippi!

Hörs sen!

Ciao


Ps. Nu har syrran börjat blogga också, kul =)  Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards