Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av jenny - 15 oktober 2008 13:07

Nu känns det bättre igen...Ibland bryter jag ihop och mår skit, men sånt är livet antar jag...Var ute med brudarna igår och käkade & firade sara...Mycket trevligt att bara få surra bort lite tid...Pernilla mår inget vidare just nu, känns tråkigt, man vet inte vad man ska säga riktigt, men jag hoppas att det löser sig snart...Linda hade med sig en dejt på tjejmiddag, vilket var intressant, men jag tror inte han följer med igen...Han passade inte riktigt in i samtalssvängarna...Lisette trodde att Marias ex hette Emil Örn, det var hemskt kul tyckte alla, som hade svårt att se Maria som en medborgare i Ankeborg...Anna´s kärlek reser tydligen väldigt mycket, måste va tråkigt... och Sara´s sambo´s starka sida är tydligen inte matlagning...Vad kom vi fram till mer..? Metallica till sommaren sa Lisse? Ja, sa jag =) Linda´s dejt tyckte att han skulle jämföra Metallica med Sonja Aldén eller va fan hon heter, och det tyckte jag var ett övertramp...På det stora hela en mycket trevlig kväll som vanligt, synd att det blir så sällan...Tydligen så skriver jag för hemligt och undvikande enligt mina vänner och så kan det nog vara...Det finns anledningar till det också.. Så vill ni veta mer exakt, så får ni nog kosta på er ett samtal till mig =)


Sitter på kontoret idag alltså, trots att jag aldrig mer skulle sitta här...Men ok, jag har svårt att släppa greppet själv också.. Huvudsaken är att jag tar den tid det tar och inte stressar..Om folk har problem med det får dom gärna lösa situationen själv, säg bara till! Men så länge tar jag kontorstid istället för vårdtagartid och inte både och som förut...


Nu måste jag jobba lite igen...

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards