Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av jenny - 9 oktober 2008 21:44

Har ikväll fått jobba med Monica, för andra gången, den första var när hon gick inskolning med mig =) och nu ska hon sluta =( inte skoj alls, men jag förstår henne, jag skulle också om jag fick chansen...Men det var en skön kväll, och nu är jag ledig imorgon innan jobbhelg...

Det var konstigt att gå på jobbet ikväll, kände att jag gick omvägar för en viss person...Vad ska man säga liksom? Synd att du måste sluta, men du var kanske aldrig rätt person för jobbet...?  Jobbigt läge liksom...


Såg en intervju med Ola Rapace idag, han verkar lite svår, men jag skulle nog ligga med honom ändå...Snygg, sexig, fräck i blicken...mums!


Vad mer..? Jo, luktar turk just nu, har ätit en kebab med massor med vitlök, charmigt om man får sällskap liksom =)

Ska klippa Jonas imorgon också, vi har ju bara försökt att få det gjort i typ 3-4 veckor nu, men nu ska jag klippa till honom imorgon =)


Näe, nu blir det soffläge!

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards