Alla inlägg den 1 september 2010

Av jenny - 1 september 2010 20:03

Min stora passion i livet är väskor.

Som så många andra kvinnor =)

 

En ny väska gör mig så lycklig, & doften av en äkta skinnväska är underbar =)


Apropå underbar, så fick jag den här väskan i huvudet efter ett tips från UnderbaraClara, och har inte kunnat sluta tänka på den....Helt perfekt!

 

Åkte ut till Sollentuna centrum ikväll med familjen och på Vila fanns den!!  Lyckan är stor & min make skrattade åt mig då jag smekte den ömt när jag precis gick förbi den i hallen....Kärlek   

 

I övrigt har dagen varit givande...Nya gardiner, nya växter, nya underkläder, nya krafter att ta sig an jobbhelgen med =)

Färg till sovrummet får Darling införskaffa & sen blir det vitt, vitt, vitt & så behåller vi den svartmönstrade fondväggen...Blir kanon det. Bilder kommer sen.

 

Nu blir det ett bad, och sen Speed 2 -cruise controll-  i sängen...På tv:n alltså =)

Tjing!

Av jenny - 1 september 2010 09:43

Ok.....Ledig dag planeras alltid att mysas igenom, bara slappa, vila & njuta av att inte behöva göra nåt alls....I verkligheten så är jag rastlös redan efter frukost =)

 

Höststädade igårkväll, bytte gardiner, puffade kuddar, bytte färg på ljus & gardiner, flyttade om lite, dammtorkade, vattnade blomor etc....För att jag idag skulle bara kunna dammsuga & sen vara klar med veckostädet & njuta av en ledig dag..

 

.Nu sitter jag & planerar en tur med bilen för att införskaffa färg till sovrummet ( blir vitt därinne nu..) och nya gardiner....Kanske också nån ny kruka eller så om jag springer på nån fin =)

 

Älskar att pyssla i vårat hem & det blir såå mycket mys på hösten!

 

Så, min lediga dag ska spenderas på bästa sätt, att pyssla, fixa & dona.

Det är så jag slappnar av bäst, och laddar mina batterier inför jobbhelg...

 

Gjorde strax under 14000 steg igår på stegräknaren, då vi hade surströmmingskiva på jobbet...Blev många extraspring i trappor, och hit & dit för att ordna fint & mys till de gamla, men kul var det, och oj, så gott det är!!  Mums =)

 

Kan bli en promenad ikväll, men inte på 14000 steg dock =)

Tjing!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards