Alla inlägg den 11 september 2010

Av jenny - 11 september 2010 08:43

Jag kan se på Thomas & känna en så stor tacksamhet.....Kärleken fullkomligt bubblar över i mitt bröst & jag vill bara skrika åt honom "Fattar du hur mycket jag älskar dig?!!"

Jag skulle ruttna utan honom, seriöst alltså....Hans vackra ögon som ser mig, älskar mig för den jag är.....Hans varma mjuka händer som ger mig värme.... Hans underbara famn att drunkna i & hans kyssar som gör mig knäsvag....  

 

Jag är fantastiskt kär i min man, min make & jag är så stolt att vi är gifta, vi är varandras makar....

 

Att vi fann varandra överhuvudtaget den där kvällen...

Han som bor i sthlm, men är född & uppvuxen i Gävle, hälsar på sin bästa vän i Sundsvall, min stad....Han hade blivit övertalad eller rättare sagt tjatad på länge innan han hoppade in i bilen & åkte upp den lördagen....

Jag, som redan träffade någon egentligen.....  Och så möts vi där, på Aveny, "finlandsfärjan" och allt faller på plats....Vi faller handlöst båda två.

 

Kärlek vid första ögonblicket blir till en vardag med sms:ande, längtan, planering av resor fram & tilbaka, korta helger som slet hål i bröstkorgen på en när vi var tvungen att säga hej då...Tills nästa gång, nästa lediga helg......

 

Känns som evigheter sen...Men allt har gått fort, så fort...

Han friade efter drygt 2 månader, jag sa ja =)  Kvällen innan julafton var det, och min värld jublade, det sjöng änglakörer i mitt hjärta, allt var så rätt....

 

Träffades i november 2008, flyttade ihop i April 2009, förlovning i midsommar 2009  & vi gifte oss på Alla hjärtans dag 2010    Bröllopsresan är gjord, vi planerar barn & letar hus för fullt.....

 

Det känns som om vi har känt varandra i evigheter, alltid liksom...Och ändå är det bara vår 2-årsdag som närmar sig....hahaha helt sjukt!

 

Jag är så jävla lycklig!!! Så otroligt tacksam för jag har världens bästa make!

Jag trodde aldrig att jag skulle få känna såhär...Jag trodde aldrig att jag skulle gifta mig & jag kunde aldrig drömma om att jag nånsin ville skaffa barn.....Men det vill jag..Det törs jag nu, för jag har Thomas...Jag har allt.

 

Mitt allt     Min kärlek   

 

Nu sitter jag & väntar på att han ska vakna...Då ska jag göra frukost på sängen åt oss & så ska tala om för honom att jag älskar honom, och han kommer se på mig med de där ögonen & han behöver inte ens säga det tillbaka fast han gör det ändå, och mitt hjärta kommer sjunga.......

 

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards