Alla inlägg den 15 september 2010

Av jenny - 15 september 2010 17:20

Var ju i Uppsala i lördags, fotade lite i kyrkan, den enorma =)

                            hehe          


Vad mer har jag hunnit med då? Pysslat lite, ett nyckelskåp ändrade färg.....

      fin som brunt, men jag vill ha upp det i vår vitmålade hall så den fick sig en omgång       Tyckte den blev finare nu =)


Och mer....Mobilkameran har fått gå lite varm också, testat olika linser...

         lite skoj när man varit sjuk....

Lade dessutom över gamla kort från gamla datorn till nya, och hittade foton på dn berömda stenen som snart, mycket snart sitter infattad i min vigselring    

      Foton kommer på den färdiga ringen när vi har hämtat ut den från juveleraren.... Lucky girl =)


Många foton blev det idag, nu blir det fiskpinnar & mos för vår familj =)

Tjing!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards