Alla inlägg den 12 september 2010

Av jenny - 12 september 2010 15:42

När man ör kraftigt förkyld spenderar man en hel del tid i sängen...Så har även vi gjort. Sovit & vilat & sovit igen. Resultatet är en kraftig ryggsmärta som fått oss att svära ve & förbannelse över vår säng.

Så idag for vi på IKEA & införskaffade ny bäddmadrass   

Vår säng är nu 10 cm högre & 2300 kronor dyrare, så nu ska det väl bli skönare att vila...Det är ju så skönt....

 

Var på husvisning också...1,4 mille & huset låg inne i skogen, låångt inne i skogen, dessutom var det nog aldrig nånting gjort i det....Heltäckningsmattor som bubblat sig i varje rum, mörkt & trist överallt, slitet som fan i köket, och toaletterna hade de bytt ut till separetter??!!  Va fan? Äckligt var det enda ordet jag hittade för rucklet....Men det är säkert nån som köper det ändå....Inte vi dock!


Igår var vi in till Uppsala en sväng....Tog tåget in, strosade en stund bla kollade vi in kyrkan, enorm var den (bilder kommer när jag har lagt in dom....) Sen käkade vi middag på O´Learys innan vi tog tåget hem igen...Hyrde film & köpte smågodis på vägen....Älsklingen sov kl 19.30, så jag såg filmen själv...T ser den just nu =) From Paris with love, ganska ok action, travolta är stentuff =)

 

Underbar skön ledig & lat helg med min man & imorgon väntar vardag igen, och så kommer barnen =) Jag har faktiskt ännu en ledig dag innan jag ska tillbaka till jobbet så  det blir nog en pysseldag, kanske sy lite, kanske en promenad...

 

Önskar er en skön söndagkväll!

Tjing!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards