Alla inlägg den 21 september 2010

Av jenny - 21 september 2010 07:26

Vaknade när Darling åkte imorse...6.30....På min lediga dag....Ingen sovmorgon direkt, men jag är iaf ledig hela långa dagen =)

 

Skulle åkt in till sthlm i em för att träffa Pernilla, men jag vet faktiskt inte om jag orkar.....Tåget tar lång tid, det öser ner regn, och hon skulle fixa håret i 6 timmar innan...Jag är svintrött efter jobbhelg & kan tänka mig att hon kommer va trött efter 6 timmar i frisörstolen...Kanske bättre en annan gång...? Får se...


Pratade med chefen igår....Äntligen har dom ett schemaförslag åt mig med mindre timmar...Har gjort ett år på 100 % nu & det ÄR skitjobbigt att jobba så mycket i vården.....90% ungefär blir det nu, och jag kommer då få några dagar när jag slutar tidigare än 16...Ska bli såå skönt!!

Är trött, väldigt trött och vi kommer klara oss ekonomiskt ändå då Hjärtat har gått upp väldigt mycket i lön när han gick in i nya bolaget.....Duktiga maken min....

 

Jag vill varva ner min kropp nu, börja ladda för ett tredje försök.... Folsyratabletter ska vara bra, sluta röka ska jag göra & sluta stressa så förbannat... Vi gör ett försök igen...Det trodde jag inte, men vi vill nu =)

Dessutom för att bli med barn måste man ligga, och jag har varit för trött etttag nu..Seriöst...För trött för att ha sex med sin man...Inte bra.....Över en vecka nu...

 

Kanske om jag får mer ork så kan jag börja söka kurser på komvux, eller rent av en utbildning...Måste ändra på saker & ting, måste satsa på oss...Jobba för att leva, inte leva för att jobba.....Inte bränna ut sig på jobbet så att man lägger sig före barnen på kvällarna för att man inte orkar hålla ögonen öppna....

 

Näe, mer energi åt Jenny!! Idag ska jag ladda batterierna & när hjärtat kommer hem då ska jag bjuda på middag & sen blir det åka av!  hahahaha =)

 

Ha en skön dag, det ska jag =)

Tjing!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards