Alla inlägg den 25 september 2010

Av jenny - 25 september 2010 19:13

Så var vi klara....Målarfärgen har torkat & alla prylar på plats...Bjuder på klarbilder nu innan jag ska ta ett bad & bädda ner mig i vårat "nya" sovrum =)

      

Här ska jag nog sova gott!

Syhörnan är en favoritplats för nya ideér & knep & knåp   


Så blev det! Vi är nöjda & glada...Det har varit en härlig lördag med pyssel tillsammans, och den planerade middagen tar vi morgon...Musslorna ligger kvar på is i kylen, då vi beställde målar-middag istället, pizza =)

Så söndagsmiddag blir morgondagens mys istället    


Tjing!

  

Av jenny - 25 september 2010 15:08

Gjorde supergod mat igår....Ädelost-kyckling med ugnsrostade potatisar:

   Mums! Ett par bira, en drink, tända ljus & lite skön musik ibakgrunden...Slog inte ens på tv:n igår, perfekt fredagsmys =)

 

I morse efter frukost drog vi iväg på bygghandeln & köpte färg, och nu har vi målat 2 gånger, avvaktar nu om det räcker...Sovrummet går från rosa till vitt, men den svarta fondtapeten blir kvar =) Några bilder so far:

     Bubbelgumsrosa =) 

     blir sakta men säkert vitt...

      Slutresultatet kommer upp när det är helt klart =) Mys att måla tillsammans...Dricker en öl emellanåt, och vi är lika prickiga båda 2 på kroppen, rollern sprätter ju så förbannat =)

 

Ikväll ska vi göra en fiskgryta med räkor & blåmusslor, blir nog mumma det =)

Härliga lediga helger, balsam för min själ!

Och från 1 oktober har jag fått gå ner i tid, ska nu jobba 90% vilket jag tror blir lagomt för mig just nu, samma schema men kortare pass en till 2 gånger/vecka, nice!


Nu ska jag kolla färgen!

Trevlig helg!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards