Alla inlägg den 1 september 2011

Av jenny - 1 september 2011 20:31

Lyckan, kärleken & meningen med livet är väl nåt som alla söker.... Jag köpte just den boken häromdagen & har inte kunnat lägga ifrån mig den... Ikväll sprang jag ner & hyrde filmen med Julia Roberts....Väntar på att läggningarna av barnen ska bli klar så att vi kan mysa ner oss i soffan, bara vi två...Vet dock inte om filmen är nåt för maken, får se om han somnar...

I mitt sovrum har jag kurat på kvällarna nu, i ett något risigt allmäntillstånd, men ändå njutit av en bok att frossa i, loves it!

  tända ljus    god bok   

 

Lycka.

Återkommer med filmrecensionen....

Av jenny - 1 september 2011 18:37

Röntgenplåtar av hela garnityret var fan inte gratis...Inte heller blev det mer gratis sen...

Normalt har en vuxen människa 28 tänder, 32 om alla visdomständer utvecklas...

Jag har allihop!! Inte undra på att det känns trångt..... Iaf, den vänstra övre är längre än de bredvid så den nöter liksom bara på den vänstra undre visdomstanden som är på väg upp....

Fast den är inte riktigt på väg upp...Den är på väg fram..Rakt fram, genom de andra typ...

  nåt sånt där typ (bild från Google)

Så, en remiss är skickad till käkkirurgi, då den måste opereras bort.....Oy vey!

Jag som är livrädd för tandläkare ska opereras....De kommer ta ut bägge visdomständerna på vänster sida på en gång och det är väl bra iofs...

Kan dröja en månad, kan gå fortare, men 10 dagar framöver ska jag iaf äta Kåvepenin för jag har mycket riktigt en infektion i tandköttet....Undra på att det luktar död ur munnen...?

Tyck synd om mig, men om ni ska kommentera så skriv bara de positiva berättelserna, snälla? Mina ben skakar & rysningarna går i svallvågor av tanken bara....Brrrrr......

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards