Alla inlägg den 21 september 2011

Av jenny - 21 september 2011 21:18

De första julklapparna har köpts in redan...Kanske tidigt, men i fjol svor jag kvällen innan julafton att det var sista gången jag trängdes i den panikshoppingen inför jul.....Så jag har börjat i tid i år...Jättekul är det också =) De första 12 slog jag in ikväll....Gissa årets färg?

skriver upp vad jag har slagit in    Tomtemor kan lätt drabbas av minnesförlust när hon börjar såhär tidigt....Eliott´s paket ska få turkosa snören & Indra har fått rosa....Det blir en guldig jul i år!

Nu har jag slut på guldpapper så nu ska jag införskaffa rosa & turkos papper med guldsnören också....Avskyr papper med tomtar på, eller granar....Det ska kännas lyxigt att öppna paket!

Av jenny - 21 september 2011 18:26

Dag 1 på datautbildning för jobbet är klar, gick bra, 2 dagar kvar.... Laddar för surströmmingsskiva på jobbet imorgon... Ca 20 boende som ska äta sura strömmingar & dricka snaps, & vi personal får äran att skala & rensa & göra klämmor, underbarast av allt är att vi också får äta! Jag gillar ju verkligen surströmming så jag längtar!

Till middag idag blev det:

  Sallad på det som fanns i kylen, pasta tricolor & sås 4 ostar Kelda... Helt ok.

Imorgon ska vi smaska till det med schnitzel & kantarellsås, det blir riktigt gott det!

Nu blir det soffdöden....Har ingen skrivlust idag riktigt...

Tjing!

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards