Alla inlägg den 18 september 2011

Av jenny - 18 september 2011 16:38

Fredagsmys som vanligt...Veckan är slut & så också vi...Hemmapizza & ett par glas rött & en tidig nattning....Man har dåligt med energi på fredagkväll så att säga...

Lördagen var full med planer! Massor att hinna med, i Gävle. Träffade gammel-farmor:

    Kramar & bus    

Och sen åkte vi till farbror Jens, Tilda & Ebba & myste lite....

Ebba         

                

      Lilla söta familjen  

Lilleman i vår familj blev sjuk innan kvällen var över, tyvärr...Hög feber & ont i huvudet.. Vi hann hem & innanför dörren typ innan kaskadspyan kom i hallen....Inte skoj =(

Idag mår han bättre & har spenderat dagen i soffan med filmer & mys... Jag har städat & pysslat lite, maken har skjutsat Tjejen på shoppingtur & sen kalas & ska strax iväg själv på ett möte med firman. Jag ska slappa med kidsen hemma, har fixat i sovrummet & längtar efter ett hett bad återföljande av nybäddad säng & det sista i min bok....

      .....här vill jag softa ikväll......    

Men först blir det tvättstuga & pommes & korv till middag!  See ya later, alligaters.....

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards