Alla inlägg den 20 september 2011

Av jenny - 20 september 2011 09:49

Gårdagens middag blev hemmagjorda köttfärsbiffar med lök & en pepparsås...Hade visst lite vin kvar & det slank ner så gott till =) På en måndag?? Ja, fan!

mmmmm, yummie!!!     

På vårat kylskåp sitter denna fina lapp just nu, veckans planer....

Japp, vi åker hem på fredag!! Egentligen är vi i större behov av en helgs vila, då vi båda varit sjukt trötta ett tag, men då kanske vi hellre behöver Familj & vänner!

Fredagsmys med SysterYster, och på lördag mys med Linda & Maria & äntligen ska jag få träffa Bosse! Eller ja, hon har ju inte fått nåt riktigt namn ännu, Marias yngsta & nyaste.

Och Linda´s runda fina mage får jag också se =) Mina fina flickor!

  Lindis & jag      Majsan  & jag  

Lördag natt ska vi bo på hotell Scandic i city, lite lyx för oss 2 i helgen...Egentligen borde vi spara pengarna till våra kommande operationer på käkkirurgin på Karolinska som nog blir av  denna månad & nästa & kostar massorrrr, MEN, vi behöver lite lyx också =)

  Som t ex hotellfrukost!!

Sen hoppas vi få träffa Jock kanske, Pernilla & Micke som också är hemma i helgen, och naturligtvis måste vi ju hinna se Anna & Mattias nya hus! Massor med planer, kameran ska med, naturligtvis, Åh - så jag längtar! Hem    

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards