Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Maria´s tur att bli plågad =)

Av jenny - 30 oktober 2008 08:23

Igår var det Maria´s tur att gadda sig hos Grim....Jag var nog mer nervös än vad hon var och det gick ju jättebra =) Jag lägger ut lite bilder här :


inte nervös alls


så kör vi....

Efter lite ritande och planerande så kör han igång....


spännande....

Det är så läckert att få kolla på när konstverket blir till...


skitball!


Det färdiga resultatet är så snyggt!!

Jag tror att Maria var skitstolt när vi åkte därifrån...Den blev grymt snygg och det är coolt att köra en hel vad på en gång, snyggt Tjejen!!!


Hem till mig i all hast ( med sommardäck på Maria´s bil...) för jag skulle ju käka med jobbet och tacka av Monica som ska sluta....Stressar iordning mig hemma och iväg...God mat, trevligt sällskap, jätteskoj att Maria och Kicki var med och Fatima spanade på lammkött =)

Tidig kväll dock, var hemma strax före 23, och när jag kom hem blev jag så glad, för Gulle-Maria hade diskat innan hon drog iväg.....Puss på dig!!

Som singel är det ju inte ofta det händer om man säger så =)

Men jag undrar om det är en baktanke...Kanske jag måste diska hos henne nästa gång jag är där, och det kan ta tid det ;)

Näe, nu blir det en kaffe, en dusch och kanske en sväng på stan...

Om jag inte slår ihjäl mig på vägen ner, halt som fan när jag gick hem igår kväll, man har väl inte vant sig vid is & snö än....

Hej så länge!!

 
 
Ingen bild

Maria

30 oktober 2008 21:28

Nä de var ingen baktanke, skulle inte ens vilja tvinga på min värsta ovän mina diskberg=)
Men jag har faktiskt blivit lite bättre, men lite strulig är jag nog fortfarande:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 2 februari 2016 19:17

Här i Trollebo avrundades  2015 med korvgrillarlunch och vedstapling med kidesn innan de åkte till sin mor för firande i stan. Vi fortsatte kvällen med god mat och lugn och ro, här råder raketförbud pga hästgårdarna omkring oss, såå skönt!      ...

Av jenny - 30 december 2015 17:56

Dags att summera detta år, det bästa året på länge. Och nu handlar det här om mitt år, inte Sveriges år, vilket inte var lika kul. Januari: Spenderade mesta delen av januari ett hav av flyttkartonger, men belöningen kom sista helgen i januari, då...

Av jenny - 17 december 2015 13:05

Ingen fälld älg i helgen heller...Vår lilla sessa gjorde nog sitt jobb, men lyckan uteblev.       Mina små darlings    Fick iaf massor med kvalitetstid med min favoritmänniska, syster yster     Och Farsan som var noga med att det sku...

Av jenny - 8 december 2015 20:08

Sen sist har jag hunnit med att julpynta hela huset, och maken fixade utebelysning.         Älskar att vi har vårat eget paradis på landet, ett eget hus med egen flaggstång att julpynta...Jag nyper mig fortfarande i armen ibland..Äntligen ha...

Av jenny - 24 november 2015 21:46

Från de trevande orden " skulle kanske skaffa en egen jakthund" till " hon heter Karro" gick svinfort! Sitter på fredagen och käkar middag, dricker lite vin och diskuterar för och nackdelar med valp vs unghund, i vårat fall hade vi precis fått ett ...

Ovido - Quiz & Flashcards