Alla inlägg den 2 december 2008

Av jenny - 2 december 2008 19:05

Buhuu, här kommer ännu ett trist inlägg...Jag gör inget annat än att beklaga mig om hur långt jag har till min älskling och det kanske är trist att läsa, men så är det just nu....

Har jobbat idag, gck väl sådär...som vanligt...Jag försöker verkligen hålla god min och vara glad & positiv, men det är nåt som stör hela tiden..

Kanske jag bara inte borde vara kvar där längre, vi får se vad framtiden utvisar...

Jag saknar mitt hjärta...Redan! Fy fan, 10 dagar kvar till nästa gång vi ska ses....Nedräkning igen..Men jag klagar inte.Pernilla & Micke har ju gjort det här i 5 månader nu, och det funkar ju även om det är trist ibland att inte ha det där vardagliga...Men man tar vara på precis alla timmar man får istället och det kanske är den bästa starten på ett förhållande....

Nu ska jag mysa ner mig i soffan & vänta på kvällens höjdpunkt...Ett samtal med min älskling...


                            Jag älskar dig, mitt Hjärta!

Sådärja, nu har jag skrivit ut dom orden också =) Och jag menar varje liten bokstav, Jag älskar honom, så är det =)

Puss på er!


Ps. En kul grej på jobbet: Satt med en dam & såg på tv, nån serie med en fräck snubbe i John Lennon-runda, blåa glasögon, när damen säger: Jag kan inte förstå mig på dom där lila smörgåsarna han har, han tittar ju inte ens igenom dom!

Snubben hade alltså glasögonen på nästippen, och när jag fattade att "smörgåsarna" var glasögonen så höll jag på att explodera,,,Man kan ju bara inte skratta åt en dam med långt framskriden Alzheimers, men det var hemskt svårt att låta bli idag...Ds.

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards