Alla inlägg den 5 december 2008

Av jenny - 5 december 2008 13:06

Japp, då kör vi igen då, Sofie! Du & jag i helgen, bara att springa på =)

Lördag kväll ska spenderas hos min älskade syster som ska ha middag efter födelsedag..Kusiner & mostrar, och diverse annat löst folk kommer =) Det blir jättemysigt, men lugnt för mig...Jag var ju ut både onsdag ( med Sofie & Andreas på Daltons..) och torsdag ( med Jannica & Fatima på Aveny..) så jag är lite trött idag.....

Saknar mitt hjärta också, som fan! Vill bara få mysa i soffan med honom, slappa & äta god mat, men det får jag inte! Inte denna helg iaf, men nästa =) Jag längtar som bara den!!

Så härligt att alla ser hur jag lyser upp när jag pratar om min Darling, alla kommenterar det på samma sätt " Det syns hur kär du är, du strålar"

Såå härligt! =)

Nu blir det en dusch och så lite mer kaffe innan det är dax att fixa matlådan för dagen...

Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards