Alla inlägg den 21 december 2008

Av jenny - 21 december 2008 22:55

Nu snöar det igen...Som fan =) Men det är rätt härligt...Gillar att det verkar bli en vit jul i år...

min gata


parken

Mysigt va?

Har käkat med bästa brudarna ikväll...Det blev Biteline, tacobuffé & en stor stark =) Nöjsamt!


Mina tjejer är de bästa man kan ha, och det skriver jag inte för att jag vet att de läser =) De är bara så bra!

Jag är så stolt över mina vänner & jag tycker synd om de som inte har det vi har...Spelar ingen roll hur ofta/sällan vi ses, vi är tajta och det är som om vi umgås jämt...

Vi har alla olika livssituationer, men det som håller oss samman är nog att vi alla har accepterat varandras olikheter och uppskattar dom...Vi är dom vi är, det är det bästa....


Sen kanske det inte uppskattas av folk runt omkring att vi måste behandla alla ämnen när vi ses, från pruttar till vem som knullar vem just nu, till Jehovas vittnen till taskig service, ja allt måste nagelfaras =)

Who cares, vi är bäst! Och ikväll var vi jävligt lugna måste jag säga....


Snart kommer Darling också...Åh, vad jag längtar!


Näe, nu måste jag kolla vad som händer i världen...via Facebook =)


Ciao!

Av jenny - 21 december 2008 11:07

...före dopparedan....Snart kommer tomten =)



Jobbar idag ( men jag har faktiskt lunch nu, så jag bloggar inte på arbetstid...)och ikväll ska jag ut med brudarna och käka lite....


Städade & pysslade igår kväll, och har shoppat hem lite föda, så imorgon blir det bolaget för lite helgsdrycker och då blev det bara julklappar kvar på tisdag =) Skönt det! Slipper man stressa ihjäl sig då liksom...


Och på onsdag kommer Älsklingen också! Äntligen!

Jag har saknat honom som fan!

Kommer förmodligen överfalla honom i dörren =) Myyysigt!


Näe, nu blir det en cigg på lunchmaten och sen en snabb kopp java...

Önskar er en skön söndag!

Ciao, Darlings =)





Ovido - Quiz & Flashcards