Alla inlägg den 24 december 2008

Av jenny - 24 december 2008 16:39

...är ingen fras ni skulle få höra mig säga i vanliga fall, då jag absolut inte är nån materialist, men jag måste göra ett undantag...


Ni kommer inte tro mig, men min Darling kom upp till mig igår, och när vi krypit till kojs och låg och småpratade så drar han upp sin hemlis igen..Han har hållit på & myskat med nåt ett tag nu som han varit väldigt nöjd med =)

Iaf så säger han att han har köpt nåt....Som är till oss båda men som ska användas av en av oss....Han vill att det bästa i hans liv ska få det absolut bästa också...Jag har total handsvett vid det laget, torr i halsen och skitnervös....Han ger mig en sammetspåse och ber mig att öppna den..


Min älskling, min underbara pojkvän som jag älskar såå mycket, har köpt en diamant!


Han vill inte stressa mig med att köpa ringar men han vill att jag ska veta hur mycket jag betyder för honom, så han har köpt en diamant som ska pryda en vigselring när vi två blir en....


Hur jag reagerade?

Va fan tror ni?

Jag börjar gråta! Jag vet inte vad jag ska säga och jag vet inte hur jag ska bete mig...Jag, som aldrig trodde att jag skulle uppleva den dagen då nån friade, har precis fått en diamant i min hand....


Jag hade varit precis lika lycklig om han hade knytit en tråd runt mitt finger! Min fantastiska, underbara, enastående vackra Man, jag älskar dig så otroligt mycket! Jag hoppas jag kan visa dig hur mycket det här betyder för mig, och det har egentligen ingenting med stenen att göra...


Jag vet inte vad mer jag ska skriva, men jag ville bara berätta ändå =)

Julen brukar alltid suga purjo, men det här året är året då min pojkvän, dagen innan julafton, gav mig total & fullständig lycka =)


Snön glittrar lite extra idag, kylan biter inte riktigt, jag vandrar omkring i ett rus av glädje och mina planer att flytta kryper närmre allt fortare...

Jag är skrämmande lycklig och livrädd på en gång, jag är totalt vidöppen och sårbar och ändå känner jag mig trygg....


En underlig jul, som blir svår att toppa nästa år =)


Jag hoppas att alla ni där ute har en skön helg med dom ni älskar, och att den är lika ljuvlig för er som för mig....

En stor, värmande kram till er alla från mig!!


Ps. Jag förvarar den inte hemma ;)  hahaha Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards