Alla inlägg den 17 december 2008

Av jenny - 17 december 2008 17:23

...så kände jag mig när jag kom hem från jobbet idag...Redan glad & positiv över kommande förändringar så står det en stor brun papperskasse från Fröken fräken utanför min dörr!!

Min fantastiskt underbara, världens bästaste pojkvän hade skickat blommor =) Fattar ni?

Jag är så lyckligt lottad som har träffat honom!

Inte bara får han mig att känna mig såå älskad flera gånger om dan, med söta sms, romantiska mail och härliga väckningar på morgonen, han får mig att stråla, jag ler konstant och jag är ljuvligt förälskad!

Jag älskar honom så mycket!


Hur gulligt är inte det här?  "För evigt"


Åh, Sötaste....Jag släpper dig aldrig ;)


*dansar, trallar, ler & är allmänt fånig ikväll*


Jag mår fantastiskt bra och det är Han...Mannen i mitt liv..Min Thomas =)

Ovido - Quiz & Flashcards