Alla inlägg den 31 december 2008

Av jenny - 31 december 2008 16:44

...Och en önskan om ett gott nytt år också =)

pow


Må ni alla få behålla fingrar, minnen & nyårsmiddagen!

Sitter hemma ikväll, eller snarare ligger i soffan, i mysbyxor med filt & kudde...Är jätteförkyld och ska upp 6 imorrn och jobba...suck..

Darling är i Delsbo med familjen och mina vänner är på Godset på Alnö och har förmodligen precis öppnat första ölen/cidern, tagit första virren, eller börjat smutta på vinet =)


Jag hoppas ni får en härlig kväll!


Själv har jag tvättstuga och ska precis till att diska & städa lite =) men det är ok, för jag hade verkligen inte pallat er fyllskallar ikväll, trots att jag älskar er...Har ingen energi i kroppen, så jag är glad om jag orkar vara vaken till 12-slaget...Tänkte försöka att fota lite neröver hamnens fyrverkerier också, har nog bra sikt ikväll =)


Så, till mina vänner, nära & kära, jag önskar er en fantastisk afton med mycket gott att äta & dricka, och en massa skvaller att berätta om imorgon när ni vaknat till liv igen =)


Tack för ännu ett underbart år i erat förträffliga sällskap, och jag ser fram emot nästa års skandaler, aha-upplevelser, chocker och nöjsamheter =)


Skål på er!!


Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards