Direktlänk till inlägg 31 december 2008

Gott slut allihopa!

Av jenny - 31 december 2008 16:44

...Och en önskan om ett gott nytt år också =)

pow


Må ni alla få behålla fingrar, minnen & nyårsmiddagen!

Sitter hemma ikväll, eller snarare ligger i soffan, i mysbyxor med filt & kudde...Är jätteförkyld och ska upp 6 imorrn och jobba...suck..

Darling är i Delsbo med familjen och mina vänner är på Godset på Alnö och har förmodligen precis öppnat första ölen/cidern, tagit första virren, eller börjat smutta på vinet =)


Jag hoppas ni får en härlig kväll!


Själv har jag tvättstuga och ska precis till att diska & städa lite =) men det är ok, för jag hade verkligen inte pallat er fyllskallar ikväll, trots att jag älskar er...Har ingen energi i kroppen, så jag är glad om jag orkar vara vaken till 12-slaget...Tänkte försöka att fota lite neröver hamnens fyrverkerier också, har nog bra sikt ikväll =)


Så, till mina vänner, nära & kära, jag önskar er en fantastisk afton med mycket gott att äta & dricka, och en massa skvaller att berätta om imorgon när ni vaknat till liv igen =)


Tack för ännu ett underbart år i erat förträffliga sällskap, och jag ser fram emot nästa års skandaler, aha-upplevelser, chocker och nöjsamheter =)


Skål på er!!


 
 
Ingen bild

Pernilla

1 januari 2009 01:52

Skål och gott nytt år till dig också hjärtat!
Måste säga att det kändes lite tomt utan dig på Godset ikväll.. Eftersom att jag är ungefär lika pigg som du, så är jag hemma redan.. Måste ju ladda inför morgondagens sysslor.. Älskar att jag ska bli sambo, men hatar tanken på att man faktiskt måste packa all skrot man samlat på sig..

Hörs imorgon gumman! Love you!
Puss & Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 2 februari 2016 19:17

Här i Trollebo avrundades  2015 med korvgrillarlunch och vedstapling med kidesn innan de åkte till sin mor för firande i stan. Vi fortsatte kvällen med god mat och lugn och ro, här råder raketförbud pga hästgårdarna omkring oss, såå skönt!      ...

Av jenny - 30 december 2015 17:56

Dags att summera detta år, det bästa året på länge. Och nu handlar det här om mitt år, inte Sveriges år, vilket inte var lika kul. Januari: Spenderade mesta delen av januari ett hav av flyttkartonger, men belöningen kom sista helgen i januari, då...

Av jenny - 17 december 2015 13:05

Ingen fälld älg i helgen heller...Vår lilla sessa gjorde nog sitt jobb, men lyckan uteblev.       Mina små darlings    Fick iaf massor med kvalitetstid med min favoritmänniska, syster yster     Och Farsan som var noga med att det sku...

Av jenny - 8 december 2015 20:08

Sen sist har jag hunnit med att julpynta hela huset, och maken fixade utebelysning.         Älskar att vi har vårat eget paradis på landet, ett eget hus med egen flaggstång att julpynta...Jag nyper mig fortfarande i armen ibland..Äntligen ha...

Av jenny - 24 november 2015 21:46

Från de trevande orden " skulle kanske skaffa en egen jakthund" till " hon heter Karro" gick svinfort! Sitter på fredagen och käkar middag, dricker lite vin och diskuterar för och nackdelar med valp vs unghund, i vårat fall hade vi precis fått ett ...

Ovido - Quiz & Flashcards