Alla inlägg den 3 december 2008

Av jenny - 3 december 2008 22:08

Man vet att man stressar för mycket när man får ett munsårs-outbreak a´la major iaf..Har fått munsår både på överläppen OCH underläppen! Ser inte riktigt bra ut...Och det gör ont också...Blåsor på läpparna är inte det bästa man kan ha, men man får ju vara tacksam att det är på munnen man har det och inte "downstairs" Finns ju stackare som har det också..

Fy fan, kan ju bara tänka mig DEN smärtan...


Iaf har jag jobbat idag, och det är verkligen fullt ös hela tiden nu, usch..


Har fått nya schemat så nu kan jag & darling planera julen =)

Det blir en långledighet så vi får tid att mysa & njuta av varandras sällskap i iaf 4 dagar, och det är lång tid när man bor på varsitt håll..Det är fan inte enkelt det här med långdistansförhållanden, men för mitt hjärta skulle jag göra vad som helst =)


Nästa torsdag blir det iaf julbord med travklubben på jobbet...Vi har nu bokat på Svartviks herrgård där det tydligen ska vara både gott & mysigt, så då får man väl lite julkänsla då =)


Sen kommer ju älsklingen upp till mig på fredagen, så då får jag mysa ännu mera =) Jag är så glad!


Nu ska jag gå & smörja truten...Igen!

Gonatt, min gullungar!


Ps. Nån har frågat hur vi träffades, jag & Hjärtat, och jag kan väl säga att det var ödet som förde oss samman...Rätt plats på rätt tid och det sa bara klick =) Låter klyschigt, men det är sant...Det händer faktiskt =)  Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards