Alla inlägg den 15 december 2008

Av jenny - 15 december 2008 11:16

Har haft en sjukt skön helg...Älsklingen kom äntligen hit på fredagkväll, sen har det varit mys hela helgen...Lördag strosade vi ner på stan, småshoppade lite, käkade middag på O`Learys, sen gick vi hem, drack lite vin med Maria, halkade ner på Dallan en sväng, partade lite, hem i natten och avslutar med att göra snöänglar i parken....I love it!

Jag älskar att mysa med Honom, jag älskar att vara barnslig med honom, jag älskar att vara med honom.....Har lite ångest idag...Han åkte i natt.

Jag saknar honom redan!


Löjligt kära =)


Jag och kärleken =) Lite full, mycket kär!!


Nya nedräkningen blir lätt som en plätt!

Han kommer upp igen på julaftonskvällen, och dit är det inte långt...

9 Dagar, sen är han hos mig igen!! Tjohoo =P


Nu är det dax att räkna ner till julen och jag börjar med att jul-snygga min blogg...


Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards