Alla inlägg den 18 december 2008

Av jenny - 18 december 2008 13:21

...det är frågan.....

Såhär såg det ut för en vecka sen;

Hemma på min gata i stan......


De bedårande tomteverkstäderna vid Vängåvan i stan....


Ok, ursäkta bildkvalitén.....Mobilkamera rules!   Not!!


Iaf....Nu är det bara grått, blött & trist...Och jag som trodde vi skulle få en vit, vacker jul med massor med snö =(


OK, jag gillar inte snö, men på jul vill jag ha det, sen får det försvinna.


Idag är jag ledig, ska umgås med Lindis pindis.... hehehehe =)

Oh, mer hemlisar på gång...Bubblan spricker snart, och jag med om jag inte får prata om det snart =)


Nånting säger mig att det blir en kul start på 2009 iaf =)

Och om allt flyter på och utvecklas åt fortsatt rätt håll, så blir nog nästa år det bästa i mitt liv...

Nu är det bara 6 dagar kvar, Älskling.....C u soon!

Nu ska jag sminka mig till tonerna av Dire Straits...Visst heter dom så?

Jaja, radio Guld 106,6 rockar järnet i mitt badrum iaf =)

Tjing!


Ps. Nu har jag fått julkort av Sara med familj också, tack så mycket! Funderar på om jag ska pynta mig själv i röda sidenband, knäppa kort med min fantastiska mobilkamera och skicka tackkort, men det kan ju bli galet helt...Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards