Alla inlägg den 16 december 2008

Av jenny - 16 december 2008 19:13

...Ja, det var vad jag hittade när jag började städa idag =) En liten torkad pöl med rödvin i mitt ljusfat dekorerat med nötter...Man kan nog påstå att det blev blött i lördags, bifogar därför en bild;


Två rödvinsnötter =)


Ska städa & tvätta ikväll, håller mig sysselsatt för att få tiden att gå...

8 dagar kvar =)

Fick goda nyheter idag också, min älskade syster är ok...Hon hade kännt en knöl i bröstet & gjorde därför en ordentlig undersökning på mammografin idag, och det var tydligen bara en svullen körtel typ...Jag har gjort samma grej själv, men jag kan säga att jag började gråta av lättnad när hon ringde idag...Jag skulle inte fixa att nåt hände henne, seriöst..

Då får det hellre hända mig....Men så tänker kanske alla...Men det är lätt att hoppa till slutsatser när man blir rädd....Vi har ju redan gjort det värsta, när vi förlorade mamma...

Men men, nu var allt ok så det blir en fin jul =)

Nyheter från annat håll...Det går ett flyttlass snart =) Pernilla & Micke blir sambos lagom i början av 2009, grattis grattis!!

Jag vill följa med jag med....


Fick första julkortet idag, tack Ulli & vovvsarna, er kan man lita på =)


Vad mer....Hmmm....Jo, fast det kanske jag inte ska skriva om än, men det är fler förändringar på gång, och besked kommer i slutet av veckan...Håller tummarna att det blir en bra förändring iaf =)


Nu har jag varit lite hemlig igen =)

Nu ska jag fortsätta skura rödvin, hade visst lite fläckar i köket också =)

Tjohej!

Ovido - Quiz & Flashcards