Alla inlägg under oktober 2008

Av jenny - 2 oktober 2008 20:09

Jag vill bara bjuda på nåt skoj såhär på kvällskvisten, håll till godo med mannen jag skulle gifta mig med imorgon =) och då menar jag inte Robert Gustafsson, utan "the one & only" Henrik Hjelt! 



http://www.youtube.com/watch?v=AYU6nfui7oQ&feature=related
Av jenny - 2 oktober 2008 11:00

...vaknar i morse och är fortfarande risig i kistan...mår inte alls bra...Man kan ju undra om man kanske ska byta jobb när kroppen inte pallar med all stress & press längre...Jag är för ung för att vara sönderstressad redan...

Känns jobbigt att bara ligga på soffan idag, men vädret suger ju också, annars hade det varit skönt med en promenad, röra på kroppen lite...Ska väl bara vila och känna efter om jag orkar med jobbet imorgon...

Hoppas ni har en bättre dag än mig..

Ciao!

Av jenny - 1 oktober 2008 19:30

Jaha..Efter en skitdag på jobbet, med besked om nedskärningar & budgetunderskott, så tänkte jag iaf unna mig lite shopping med en god vän...Gick på stan en sväng, köpte med mat hem och vad händer...? En enorm attack av magkatarr gör att jag inte får behålla maten...Jag hoppas att det bara är katarr, men jag har redan hört att det går magsjuka så jag kan inte riktigt avgöra...Det jag definitivt vet är att det är inte kul att kräkas kyckling Schezuan! Jag är helt slut och ska lägga omkull mig på soffan nu...Jag har sjukskrivit mig från jobbet imorgon, får väl se hur jag mår då, om jag kanske blir hemma resten av veckan...

Vid närmare eftertanke så kan det ha varit sushin som jag åt till lunch också, eller så är det helt enkelt kräksjukan....Usch...

Vilket som så skriver jag väl nåt imorgon...Sköt om er, Gullungar ;)

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards