Alla inlägg den 6 november 2008

Av jenny - 6 november 2008 18:10

Här kommer några färgglada bilder på nya gaddningen =)



Det blev ju rätt tydligt vad blekt den gammla var =)



Svårt som fan att fota själv ju...



Ja, nåt sånt blir det =)


Jag är fortfarande svullen och den vätskade lite imorse efter duschen, men jag lägger upp nya bilder när den är färdigläkt & fin =)

Snackade med Ernie om fortsättningen & jag tror nog att nästa gång blir det själva överarmen som får ny fin färg, då det blev en väldig skillnad...

Jag är kanonnöjd, den passar mig som hand i handske, och jag tror att det blir jäkligt coolt när allt är klart =)

Jaja, fortsättning följer!

Ciao!

Av jenny - 6 november 2008 15:18

Nu är jag äntligen långledig i 3 dagar, och det ska bli såå skönt!

Jag har inga planer tyvärr, utan jag tänker ta det som det kommer, bara vara, kanske hinna träffa kompisar, ta en fika, bara softa =)

Jag har inte skrivit på länge, men jag har tänkt mycket och tänker fortfarande... Jag försöker hålla en positiv syn på saker & ting men det är hela tiden nåt som stör... Hoppas på att det löser sig snart...

Jag var ju & tatuerade mig i tisdags, fyllde i med färg & skuggningar, men det är ju så svårt att knäppa kort själv...Jag ska göra ett försök till så jag kan lägga ut på bloggen =)

Är otroligt trött hela tiden, det måste vara mörkret...Eller så är det det faktum att jag har slutat träna igen...fyy skäms!

Måste komma igång igen, tvinga mig ner på gymmet igen...Men det är nåt som har stört där med...Men det kanske löser sig, vad vet jag..

Nu är det en timma kvar, sen ska jag hem...Laga middag, slappa, tänka lite.. Det ordnar sig nog =)

Lägger in bilder så fort jag lyckats vrida kroppen ur led och knäppt några =)

Hej så länge!


Ps. Monica, vi saknar dig redan, kom tillbaka!! Ds.

Fru Lind


Fru Lind om livet, lusten & längtan....Välkommen till min blogg!

Vigsel i Sigtuna Rådhus

                          

    

 

 

 


  

       
 

Bloggar jag följer

Jag skrev senast om....

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards